The Dinner


Jag vet att bloggen "hamnat vid sidan om" - men jag har inte orkat helt enkelt. Inte direkt funnits något att skriva.
Igår var jag ialla fall på ett litet jobb. Skulle servera på ett "dinner party". Så det var svart-vit-klädsel och serveringsgenerna som skulle fram. Det gick bra, först lite snittar, gåslever...och sen fyra rätters. Med hjortfilé till huvudrätt. Lite extra cash där alltså, 75 euro på en kväll. Inte dåligt tycker jag.

Nu är det söndag och jag vaknade halv två....vad händer?! Antar att jag var hur trött som helst. Sov hos Kristin fredag till lördag, och då gick vi upp ganska tidigt, så inte så mycket sova där. Så jag antar att jag behövde det. Lite jobbigt blir det väll ikväll dock.

Nu blir det tv och mys.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0