Bättre sent än aldrig, right?


Ledsen för min frånvaro. Inte haft ork helt enkelt. Någon annan förklaring verkar överskattat. Inte så mycket har hänt sedan sist, när nu det var? Ingen shopping i onsdags, simmade dock med Kristin, mycket skönt. Drog till det enda badhuset här i Lux där man får bada/ simma utan badmössa. Det kändes som en release! Fast om det var värt 6euro vettefan :P Man är ju van med löga för en tjuga! Fast man får väl smått med tiden börja acceptera att man inte går för ungdom längre. Tänkte ett tag ta mig igenom som en 17åring (ungdoms pris) Men två år neråt kändes som en tuff väg att gå. Så det fick bli vuxen pris. Men man har ju cash. Man är ju aupair forfucksake. Eller?
Vidare till Harry och hans kamp mot Voldemort vandrar jag nu. Kanske för sista gången i Lux, då jag har två CDs kvar. Dock dör min ipod snart. Illa..
Puss

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad jag har väntat! Bättre sent än aldrig. Morfar börjar må bättre efter operationen,äntligen är det också fredag,bara 5 grader kallt,Hoppas du mår bra,själv lycklig. Betalat räkningar på dator utan någons hjälp!!Bra för att vara mormor eller hur?Åker nu till Friskis. Puss o Kram

2010-01-15 @ 09:13:28
Postat av: Erika

Okejokej! :) Haru lust att träffas nån dag ? =) Har inte internet nu på ett tag men du kan ju smsa eller nåt om du vill! :) Har ett luxemburgiskt nummer som jag inte minns just nu men jag har mitt svenska också.. 0046 70 40 85 198 :)!

Nu vet jag ungefär var jag bor också, det är nära martelange, jättenära belgien ;p hihi..

2010-01-15 @ 15:42:50
URL: http://sandellisch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0