Ben10


Är barnvakt åt Theo, har laddat upp med datorn här uppe. Han ville se Ben10 och det är ingen favorit hos mig. Tror inte det har kommit till Sverige än? Ingen aning, kanske får ställa frågan till kusin Isak? =)

Mormor, det är nog omöjligt att det skulle vara vasst i maskinen, då det har pågått väldigt länge, kanske tre år snart. Eftersom jag inte tvättar mina kläder i tvättmaskinen hemma längre så skulle det vara omöjligt att det skulle vara något vasst även här. Så på några kläder måste det vara. Ska kolla dragkejdor och sånt. Hoppas på att jag hittar nåt. Kul att ni har börjat packa. Hoppas ni får det mysigt och varmt!

Puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha jag hittade ett par shorts! Lite tidigt kanske men så blev det iaf :D.. durå?

Mitt luxnummer är 621548180 :) Har inte träffat nån än, har du? Vi får göra det;D

2010-01-27 @ 18:27:16
URL: http://sandellisch.blogspot.com
Postat av: Mormor

.Åker fredag morgon 9.30 från Västerås Kommer att sakna datorn och dig!Många kramar från din mormor och morfar

2010-01-28 @ 21:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0