Don't cry for me Argentina


Måndag fm och redan igång. Varför tog jullovet slut så snabbt? Skulle ge allt för att just nu sitta med mamma, pappa och Frida i köket och äta lite frukost. Men nu är det inte så, det är jag som har valt att vara här och det är inte lång tid kvar, i know, men ändå.

Sov bra inatt, mycket bättre än min sista natt i min säng hemma. Sov typ två timmar på hela natten. Mitt ryggonda som jag hade innan jul försvann helt hemma i den bästa sängen ever. Åh jag älskar min säng hemma. Så sängen här är helt enkelt för mjuk. Men jag har hittat ett knep, och än har jag inte fått ont, kommer nog om någon månad och då är det ju hur lite tid kvar som helst, så det blir lätt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0