Försökte komma på en bra rubrik..men misslyckades.


Har just dragit lite lera över ansiktet (lermask) så om 20 minuter kommer jag duscha. Ska fixa naglarna och lite sånt också tänkte jag.

Är varit helt uppe i boken jag läster. Den trejde ur Twilight serien. Eclipse, den är helt grymt bra och jag är glad att jag läser den på engelska, då får man allt på rätt sätt eller nåt sånt. Fick ju den här nere, så det är därför den är på engelska, om jag hade varit i Sverige hade jag aldrig köpt den på engelska dock.
Kan inte sluta läsa, så snart är man väl klar med den här. Har verkligen läst hela dagen. Och kvällen fortsätter ju så...det var lite av den anledningen till att jag la på lermasken, så att jag måste slita mig. Annars hade det nog inte blivit något duscha av idag.

Jag saknar söndagsfilmerna på tv.
Puss

Kommentarer
Postat av: Mormor

Du är jätteduktig Anna!Har idag varit i Köping och träffat din kusiner.Isak har nu fått en laptopp,vill så gärna scaipa(heter det så)med dig.Men måste lära sig det.Skratta inte åt mormor,allt det här är knepigt jag saknar din hjälp jag får när du är hemma. Sov gott,kram o puss

2010-01-24 @ 21:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0