Goder kväller


Skulle ha tränat idag, men går in på friskis hemsida och kollar och där står det "no session" ofcourse. Typiskt. Får köra igång nästa vecka. Då blir det två pass!
Shoppingen igår gick bra, hur skön rea som helst! Halva priset (om det inte var upp till 70% tillochmed) på Lacoste (och typ alla andra affärer) förutom Louis Vuitton som inte hade ens 1% rea. Såklart. Men jag sa det sen, även om det hade haft 50% så hade man ju ialla fall inte kunnat köpa nåt, haha en väska som kostade 30.000 innan och 15.000 på rea, ja visst det är ett kap, en Louis Vuitton är en Louis Vuitton men ändå. Vem köper en väska för de? Folk, javisst. Men inte jag. Men det hade varit kul om de haft rea.
Mormor nu kanske du förstår lite grann av vad en Louis Vuitton är, eller sök på google.se, där har du dem på bild.

En del kap hann vi med ialla fall. Mest inne på Sephora (smink affär) Mina kap:
- Pyamasbyxor i ekologisk bomull från H&M - 10€
- Vantar från H&M - 3€
- Sminkväska från H&M - 3€
- Vårskor - 16€ (ej rea dock)
- Sminkväska för penslar från Sephora - 1€
- Concealer från Sephora - 1€
- 8st ögonskuggor från Sephora - 1€/st

Tror nog att det var det. Älskar skorna btw. Ska köpa fler i andra färger. Måste bara gå in dessa så att jag vet att det är rätt storlek! Våren är varmt välkommen kan man säga.

Så gårdagen var hur lyckad som helst! På lördag blir det Frankrike med outlet och grejer!
Puss

Kommentarer
Postat av: Mormor

Grattis till en lyckad shopping!Du är så söt!! Sov gott gullis!

2010-01-07 @ 21:47:33
Postat av: MS

jag ska till norge! Till Oslo närmare bestämt, och uppleva drömmen om att bo i kollektiv, och jobba och tjäna FETT med cash haha

bya bye väzzan haha



kan du inte ta bilder på skorna? jag blir ju nyfiken!

PUSS<3

ps. jag saknar dig din jävel

2010-01-08 @ 01:44:50
URL: http://heejmartina.blogg.se/
Postat av: Erika

Vilka fynd :D

Jag ska vara i Luxemburg i ett halvår åker på söndag (10/1), så bara till sommaren :) hur länge är du där? :)

2010-01-08 @ 15:19:44
URL: http://sandellisch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0