Happiest girl alive


What a day! Kan bara säga det. Shit vilken dag. Eller nej, det skulle inte ha varit det för er. Men för mig. Åhjo! Har en "off helg" med mig själv. Riktigt skönt, var på stan idag och tänkte kolla lite butiker (vår kläder) man kan rea-sortimenter by now. (Shoppade inget morfar så du kan vara lugn :P) Kommer in till stan och en Ferrari står parkerad mitt i stan. Kutar dit och den står kvar, det fanns en mening med att jag tog med mig kameran. Fotade (jag vet att jag är en turist och skömmig, men jag gjorde det diskret, haha) fick ett par nice pics, de kommer här nedanför. "Tyvärr" så var det en svart. Ingen röd har dykt upp än, och jag räknade ut att det var min femte live-Ferrari jag såg. Sen skulle jag ta mig till Auchan och vad tror ni dyker upp på vägen (vid rödljuset) om inte en RÖD Ferrari?! Jojo, så nu har jag sett en "Ferrari-röd" Ferrari. Det måste ju vara det coolaste ever. Upp med kameran igen, och nu är jag uppe i sex Ferrari, varav fem av dem har setts här i Luxemburg sedan september.
Ledsen för mitt Ferrari snack, men om det råkar vara den absolut snyggaste bilen i hela världen, så kan jag inte rå för det. Oj vad en sån borde bli min. Nu lägger vi ner mitt snack och kör in bilderna istället.



Börjar med en bild på Theos "sju års" brownies som han tog med till skolan och bjöd på. Vi dekorerade dem tillsammans.



Min en euros väska.



Och här på mitt skrivbord har jag fått upp lite bilder i ramarna jag köpte på ikea (för två euro styck). Nu är ni med mig :D



och nu till anledningen, oh what a beauty. Synd att den inte är röd dock.



Framifrån. Ljusbrun läder inredning innuti, tog en bild men den blev suddig och långt ifrån. Samma brun som på min 1 euros väska :P Ni får göra en egen bild ;)



Oj vad den här blev suddig, inte sån bra idé att fota när man går...men det är bäst att göra det diskret :P Ena fälgen ialla fall.



Så sist, den röda. åh så snygg.

Var lugn för över mina grejer morfar, jag skickar hem, det kostar inte så mycket. Det löser sig :)
Tror jag skippar väskan mormor, man kanske om du hittar en plånbok? Vet du hur mönstre ser ut? Iså fall skulle jag vilja ha något i stil med den som jag har nu (modellen) Du vet, en lite avlång så man inte lägger sedlarna så som du har. Ett bra myntfack, med dragkedja eller någon slags knäppning. Du kan kolla in mammas modell om du inte vet. Bara det inte blir krångligt för er.

Puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha jag var också till auchan igår ;o!

2010-01-24 @ 10:38:30
URL: http://sandellisch.blogspot.com
Postat av: ellinor

MY GOOSH KVINNA! BROWNIESARNA!! dregel.....

2010-01-29 @ 09:47:27
URL: http://ellinorthune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0