Lite hjälp tack.


Nu är jag riktigt irriterad på mina kläder, och framförallt alla hål som blir i mina tshirtar. Jag har ingen aning om vad som orsakar dessa, men jag måste ta reda på det. Nya tröjor jag köpte i höstas har nu fått hål, även min älskade Lyle&Scott Piké har hål. Kul att lägga tusentals kronor på kläder som sedan får hål mitt på magen?! Hallå vad händer?
Har kollat i garderoben, det måste vara ett par jeans eller jeanskjolen. Möjligtvis mina chinos (byxor) eller 8848 jackan, men mest av allt tror jag på någon av mina huvtröjor med dragkedja.
Åh vad irriternade! Hjälp mig att hitta problemet.
Puss

Kommentarer
Postat av: Mormor

Kolla aalla blixtlås ifall det är någon vass grej på baksidan av låset! Är hålen på olika ställen, kan det vara något vasst i tvättmaskinen? Jag tror det är ett blixtlås.Tack för brevet! Allt är bra med oss,har börjat packa lite smått Kram o puss

2010-01-25 @ 22:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0