Long time no see bloggis


Då var jag tillbaka i Lux, nej jag är inte död eller skadad. Har bara prioriterat andra saker framför dig käre lille blogg. Vilket jag tyckt mig ha rätt till. Nåja, semestern är slut och jag är tillbaka, oskadd tro det eller ej. Nej, resan gick bra och från ett super kallt Sverige till ett lite kallt Lux kom jag. Det är ett nytt år och nya tider.

Hade turen på min sida och fick sitta i mitten av planet vid nöd utgångarna där det är extra benutrymme. Så inte satt jag ihopklämd heller. Ska alltid försöka ta mig tillbaka till mitten av planet (eller längst fram) i fortsättningen, så kanske man har tur att få sitta där mer. Dock kom en av flygvärdinnorna och frågade om jag var 18, (tydligen får man inte sitta där annars) hallå? :P Tack för den liksom..haha :P

Har iallafall packat upp och även ätit soppa som Mario hade gjort. Nu ska jag vila och kolla lite tv, sen blir det nog sängen ganska tidigt.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tack Anna för att du hörde av dig! Nu kan jag sova lungt PUSS O KRAM

2010-01-03 @ 19:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0