Mr. Fivehundred baby!


Helloj i stugan.
Inget vettigt att säga egentligen, fyndade som fasen på rean igår. Ännu mer rea nu, can't belive it! Ni skulle vara här. Två par skor blev det...haha samma som de lila fast ett par svarta och ett par gråa :P Jag måste vara sjuk...haha, men det var främst för att om man köpte två par fick man 50% rabatt på det ena paret..annars skulle jag bara köpt ett par, promise you!
Simmade även med Kristin, det är skönt att simma. Ännu skönare då man har någon att prata sig igenom hela 1km med. Så det var sweet training.
Fyndade en topp/ tunika på H&M, ska nog mer kalla det en topp än en tunika då jag inte känner att den har längden inne för att gå runt i med strumpbyxor. Visa halva rumpan är inte min grej. Får köpa ett par snygga jeans. Den kostade mig ialla fall 3euro. Can you belive it?!?! Helt sjukt. Köpte även en liten snygg väska för EN EURO. Ännu sjukare, kunde ha köpt fem stycken bara för att :P haha
Nu blir det dusch, och sen läsa.

Jag vill också till Thai mormor.
Puss

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hur skall du få hem allt undrar morfar?Du jobbar med shopping lik en korp,men det är väl ett arv från mig.Nästa gång får bli du och jag som åker till Thai!Kram o puss frå din mormor

2010-01-21 @ 22:34:12
Postat av: Mormor

Hej gumman! Läser Aftonbladet att Mona Sahlin har en Louis Vuitton,men attdom hoppas att hon har köpt den i Thailand(plagiat)Här6000kr.Kanske finns någon åt dig där borta?(plagiat)Hur skall den se ut?Puss o kram.

2010-01-23 @ 11:01:53
Postat av: emma (din kusin)

HEJSAN ANNA!!!!

Vad kul att du har det bra och hittar något att handla!



STORA KRMAR Emma

2010-01-23 @ 17:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0