none, for sure.


Yepp mormor jag fick ditt brev :) Berättade om tagge för Theo, han tyckte det var kul ovh undrade om jag fortfarande har ont i tån..Som av en händelse satt vi och åt pannkakor just när jag läste ditt brev.
Kommer nog inte göra soppan på ett tag då det är diet mat som gäller här. Men kanske någon gång till våren då vi kan göra ett undantag. (Pannkakorna var Theos önskan för sin födelsedag) och ja, jag kan se Halv åtta hos mig. Har sett en del avsnitt. Kanske börjar kolla på fler nu till våren då det inte finns så mycket annat att se.


Ledig imorgon igen. Hörs imorgon kväll alltså, det kommer då bli mitt 500:ade inlägg. Congrattzz till mig.
Nu blir det mer tv tills barnvakten ends.
Puss

Kommentarer
Postat av: Mormor

Här kommet en surprice!Mormor o morfar åker Thailand 29.01 2010 Samma hotell som sist!!!

2010-01-21 @ 17:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0