Pics gott folk


Här kommer lite bilder, bland annat på de skorna jag köpte igår (två par) och på de som jag köpte i onsdags.



sexy in 3D briller



lite mer sexy



vintrigt lux



16 euros skorna från i onsdags. Fler färger blir det vill jag lova.



5 euros ballerina från Frankrike



Sist men inte minst, puma från Frankrike, 25 euro. Gillart skarpt! Hittade ett par nike också, knall orangea för 20 euro. Ångrar LITE att jag inte köpte dem. Men vet inte när jag skulle haft dem bara :P haha :D

Det var det ialla fall, fler köp blir det väl :) Ett par solbrillor blev det också, men orkade inte fota dem :P de får ni se på någon solig bild i vår istället ;) In action liksom.
Puss

Kommentarer
Postat av: Mormor

Snygga skor Anna!Ballerinorna gillade jag mest.Orange är vårens färg, kanske nästa shopping.Morfars kommentar:Så många skor?

2010-01-10 @ 17:04:14
Postat av: Mormor

Här hemma har 13 minus. Skall nu laga mat sedan skjutsa morfar till sjukan(operation morgon 08.00)Bilresan ett äventyr men som vanligt fixade du det! PUSS O KRAM

2010-01-10 @ 17:18:08
Postat av: MS

shit vilka "So-AO"-skor!

Skitsnygga :D

PUSS

2010-01-15 @ 00:29:53
URL: http://heejmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0