Snökaos


Är mycket trött på allt denna dag. Snökaos som igår höll på att ta kolen på mig då jag åkte för att träna. Halt som fan. Idag - ännu värre. Bilköer på vägarna och folk som kör av vägen. Detta gjorde mina kvällsplaner förstörda så nu sitter jag här. Lika bra det kanske. Men surt. Ska signa ut och kolla en film eller två. Vill inte ens tänka på hur det ser ut utanför fönstret.
Ni har det bra i Sverige då man ialla fall är förberedd på sådana här saker, här vet ingen hur man ska agera eller bese sig. Ingen kan köra i det här vädret - men inte heller hålla sig hemma. Blir så trött.

Det roliga är att när folk har kört av vägarna så sitter de kvar med bilen i snön, i väntan på bärgning - rökandes i bilen. Liksom "aja, vi väntar här, no problems - here, du you want a smoke?"
Åhåjaja, jagsägerådet. :P
Puss

Kommentarer
Postat av: HERSH

WILLE HAR DÖTT!!!! HAN RYMMDE UT I SNÖN OCH FRÖS IHJÄL!!

2010-01-30 @ 13:16:56
Postat av: emma (din kusin)

Hej Anna

vad gör du nu??

jag har varit i den lite jobbiga skolan.



Kramar emma

ps.mormor om du läer det här så hälsar jag.ds

2010-02-01 @ 16:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0