Svar på tal


MS; Lätt AO-iga skor :D fan vad ao jag kommer vara när jag kommer hem ;D hah

Mormor; Kul att morfar mår bättre. Hörde om sprutorna, att modige-mor fick komma och injicera. Klart du är duktig med datorn, det kommer när man tränar och håller på med den. Tänk vad mycket du har lärt dig på mindre än ett år, det trodde du väl inte för ett år sedan?!


Harry är nu slut, så han kommer inte vara med mig mer. Inte just för tillfället iallafall. Är lite sur på tv4, let's dance går inte att kolla på utanför Sveriges gränser. Vad är det för regler? Blir filmmys ikväll istället. Har laddat ett par godingar. Kanske pimplar min 70cl Smirnoff ICE också, fyndade för 3euro i Frankrike. Vid nästa besök blir det ett par till! I Lux kostar dessa 9euro....vad är det liksom?

Imorgon blir det IKEA och alltså lite Svenskt godis, ser mycket framemot det. På kvällen är jag barnvakt åt Theo. Då kan jag mumsa godis.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0