uppcashat


Tittar in en snabbis innan jag bäddar ner mig med Harry. Det var en bra dag idag, såhär innan min lediga dag. En halv vecka är alltså redan avklarad. Piecs of a cake, eller vad? Vi får väl se.

Imorgon blir det stan med Kristin och Sara, förhoppningsvis med shopping, då det är rea här, man kanske hittar en Louis Vuitton på 50%?! Fick ju cash idag från december. Känns skönt med en tjock plånka igen. Inte för att den har vairt tunn det senaste halvåret, men iallafall.
Nej Harry kallar mina vänner. Kanske ett möte med Voldemort på G?
Puss

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Anna! Hur gick shoppingen? Inte för jag vet vad en LOUIS VUITTON är men hoppas att du lyckades.Har idag förmiddagsfikat med dina föräldrar, kollat på en ledig resa till PHUKET (vårat favvo hotell)till sista minutenpris men för nära morfars operation. Tyvärr. Kram o puss från oss som älskar dig!!!

2010-01-06 @ 22:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0