a bunch of crap


Har just gått igenom min garderob där hemma med Frida. Man måste ju ladda upp inför Öland. Tänk att man hade så mycket man glömt bort? Hur har man klarat sig i ett år på denna lilla garderob..frågan kvarstår. Blir till att rensa ur all gammal skit när jag kommer hem. Men det blir bra, då har jag nåt att göra, haha.

Det är söndag, vad gör man på söndagar? - Justdet! Inte ett skit. Naaaajs, så jag sitter här, gör inte ett skit. När det blir lite svalare (från 37 i skuggan..) ska jag ta mig en powerwalk. Som jag brukar. Lite rutin ska man väl ha.

Veckan då?
Måndag - Barnvakt
Tisdag - Titta på mina grejer, för att nog inte lägga ner dem i resväskan
Onsdag - Verkligen ta tag i packningen
Torsdag - "Last Dinner" och hotell-natt i stan.
Fredag - Upp i gryningen, flyg till Swe.

Vi fortsätter att be för de små lådorna som befinner sig någonstans mellan Lux och Västerås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0