a touch of sweden


En lördag kan se ut såhär:

      -Packa ihop en låda full med grejer från ett år i ett pluttland
      -Göra av en rulle tejp för att vara säker på att den håller ända hem
      -Bära ut lådan till bilen i 35graders värme för att upptäcka att posten har stängt
      -Bussen in till stan i tropiskt spöregn som var över på 10min
      -Lyckas komma med bussen till Scanshop för att inhandla svenska tidningar och lakrits
      -Lyckas vara riktigt trevlig på franska, komma ihåg att vara det, dvs
      -Kände mig mycket nöjd över det i typ 30min
      -Köpte ett par skor på rea...
      -För att inse att jag lovat mig själv att inte shoppa mer, lämnade tillbaka dem
      -Gick in på Sephora och såg rean där, köpte tre ögonskuggor och ett läppglans, allt för 3euro (RIKTIGA KAP)
      -Köpa lite käk och ett par liter vatten
      -Dra till grund för lite soft sol-häng och picknick i det gröna
      -Lyssna till fotbollsfans heela dagen, tyskland har visst spelat skulle jag gissa på. Kanske att de tom vann? Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0