dela mig i två, s'il vous plait


Onsdag, jag är inte ledig. Jobbar istället för på fredag. Theo ska käka i skolan så honom ser man inte röken av förrns i eftermiddag. Har en massa smågrejer att fixa med fram tills dess.

Blev lite packning igår också, men det tar ju inte så lång tid. När man väl har gått igenom allt och skickat grejer i lådorna så är det ju bara att kasta ner resten i resväskan. Inte så tidskrävande direkt. Allt måste ju ändå hem.

Känner mig ganska tom på ord så jag vet inte vad jag ska skriva. Är ganska trött på nedräkningen och väntan. En del av mig vill bara få det här överstökat nu, och komma hem någongång. Samtidigt så vill den andra delen pausa tiden och vara längre i Lux. Jobbigt läge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0