just step aside


Lördag, min sista. Nej nu ska jag lägga ner det där. Man kan ju inte sitta och påminna sig själv om allt man gör att det kan vara den sista gången man gör det här nere. Nej, nu lever vi.

Ska iaf dra in och "göra lite ärenden" haha! Får se vad det blir av den. Det är varmt, vindarna vilar, molnen täcker himlen. Kanske att det spricker upp.

Jag börjar bli lite trött på mitt klädutbud just nu. Vilket inte är stort. Jag saknar mina hårredskap, alla mina skor och mina saker. Vart är ni? Det gör mig orolig att inte veta att ni har det bra. Snälla kom fram till Västerås på måndag, i en HEL box. Behandla miu miu klackarna med den respekt de förtjänar, okej?
Det här är jobbigt. Det förstår ni va?  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0