om det inte kommer ett i morgonbitti är detta sista


Då sitter jag här nu. Ensam på mitt hotellrum mitt i Luxcity. Lyssnar på "det är över nu" med Gyllene Tider..Kanske borde sätta på någon mer peppande låt? Hmm..en bra idé Anna!

Ialla fall, denna dag har varit i-n-s-a-n-e. Jag har sprungit i ett känns det som (förutom de två "powervilo" minuterna jag tog för att känna smärtan i mina fötter) Mycket som skulle göras idag. Men nu är jag fördig. Mitt år som aupair är över. Hejdå Lux - Hej igen Sverige.
Vi var på en mys italiensk restaurang och åt middag. Det var trevligt, men sorgligt. Ni måste förstå och acceptera att det är jobbigt - även om jag inte ångrar mitt beslut att inte stanna ett år till. Det är klart att det är jobbigt. Jag har ett liv här nere, har haft det i ett år. De som inte upplevt detta kan inte ens föreställa sig situationen. Det kunde inte jag innan detta år, men nu vet jag.

Imorgon då? Med 14,5kg i väskan får jag packa på mig en del kläder. I denna hetta ska jag bära
- Jeans
- Sneakers
- T-shirt
- Jacka
- Regnjacka

Man kanske ska byta om på planet? Haha!
Nu blir det dusch och sen sängen - kanske lite franskdubbad tv?
Jag kommer sakna språken här nere. Jag kommer sakna lux.

MEN NU KOMMER JAG HEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0