roligare kan man ju ha


Min sista lediga onsdag är kommer. Jag valde att sova så länge jag ville denna onsdag. Känns skönt, så nu är jag utvilad (så gott det går) och sitter med min frukost bredvid mig.
Dagen kommer inte bli så händelserik, då jag ska skriva mitt CV plus personligt brev. Snacka om döden. Ute skiner solen, klarblå himmel och varmt som tusan. Då väljer jag att sätta mig inne. Men vad kunde man förvänta sig från denna onsdag? Alla mina lediga onsdagar har ju haft toppen väder!

Så det är vad jag har för mig denna dag. Ska även svänga förbi posten och skicka paket numero dos. Blir en lång powerwalk senare också. Men det kanske man ska vänta med till framåt kvällningen då det inte är lika varmt? Vi får se.

Hasta la vista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0