say it again - say it again - say it again


Det var något jag tänkte skriva, men jag kommer nu inte på vad det var.

Igår drygade min dator sönder, frustrerad stängde jag av den innan jag hade kastat den i golvet. - Smart drag.
Något är lite fel, och jag läser och läser, alla skriver att man kan ta bort program mm, som inte behövs, men det vågar inte lilla jag. Det blir en omstart när jag kommer hem. Så får det bli helt enkelt.

Theo är på utflyckt med skolan, ingen lunch för honom, he'll be back at six. Naajs. Hur som helst, min sista fredag i Lux idag, nu börjar slutspurten - g a l e t.

Kommentarer
Postat av: mormor

GRATTIS STUMPAN! Du är i mål,välkommen hem! Kram från mormor o morfar

2010-07-09 @ 15:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0