är det här rubriken?


Nu har jag kirrat en liten bild på mina beloved shoooes. Kanske får ni ta del av den/ dem ikväll om jag lägger den sidan till.

Sitter och väntar på att bussen med pojken ska komma. Värdet kan man inte säga är kasst - för det är det inte. Men nog kan väl solen titta fram? Det är sjukt jobbig luft ute. Varmt, svettigt och jävligt. Men helgrått på himlen. Till helgen kan du väl allt titta fram solen?

Annars då? Dagarna flyter på, de blir veckor. Snart kommer jag till svea igen. Därefter väntar någon vecka på Ölandis sen back to Västerås med tåg. Sweet summer so to speak. Fast det hade ju inte gjort något alls om den börjat lite tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0