en uppdatering vore väl inte fel?


Fredag igen. Helg igen. Det är nu jag brukar säga hur fort veckan gått, men denna vecka mina vänner kan jag inte skriva det om. Det har gått så sjukt sakta, känns som tvåveckor utan en dags vila! Vet inte hur det blev så. Men nu blir det en mys-sol-helg. Kan ju ta veckan som gått i snabbspolning;

Lördag; Som ni vet blev det EuropaPark med Sara och Kristin, samt två Västeråsare till, Kristins lillebror Jakob och hans kompis Viktor. Vi åkte typ sju från Lux, (okej, mer halv åtta blev det nog) Var framme vid europas största nöjespark på förmiddagen (kommer inte ihåg vad klockan var) Så spenderade vi dagen där. Hur najs som helst. Tror det får bli ett besök till grönan eller Liseberg senare i sommar alltså! Var hemma i Lux vid elva och drog till en bar/pub. Hemma i min säng tre.
Söndag; Vaknade av en sjungande Theo, "you spin me right round baby, right round" vid elva. Men det gjorde inte så mycket. På eftermiddagen blev det bio med "lördagsgänget", SATC 2. Hem till en lugn söndagskväll.

Sen har väl veckan som gått inte varit så händelserik, så känner inte att jag behöver ta upp något närmare. Däremot har det varit sömnbrist. Vet inte hur jag ska ta igen det här, får inte ens sova ut imorgon, för då bär det av mot ännu en lördag i Tyskland, men denna gång i Trier!

Det är typ 29grader ute. Ska bli varmare under helgen. Nu vill ni allt vara här va? ;)

Kommentarer
Postat av: katten

Vill du veta hur man fixar Samanthas naglar? Kika in på bloggen!

2010-06-05 @ 20:34:18
URL: http://copycatbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0