som smält choklad


Ungefär så känner man sig i denna värme. Det är cirkus 30 i skuggan. Snacka om slow death här. Men nu ska vi inte klaga, sommaren är här, mm!
Sara och jag har idag varit på kartong-letartrip. Men lux är inte kända för sina stora (och lättåtkomliga) kartonger. Vi åkte till ett off ställe där det fanns. Så Sara köpte med sig en hem, men jag ska till ett ställe här jäkligt nära mig imorgon och inhandla en åt mig. Den är något större, ialla fall om man tror reklamen som kom till brevlådan igår.

Ialla fall, köpte med mig en tejp hem också, så att man kan tejpa ihop skiten, blir nog bra. Ett par grejer fick hänga på från stan också. Jag vet att det var slut på shoppingen men nu är det DEFFINITIVT slut. Det är därför jag borde packa ihop den här lådan och skicka hem den så fort som möjligt, för då finns ingen återvändo. Då GÅR det inte att shoppa mer. Nu ska jag ge mig, behandla mina fötter som om de vore små bebisar och nog också ta en dusch.
På återseende gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0