tisdag 8 juni


Vafan, när blev det den 8 juni? Snart har alltså halva juni också gått, och då är det bara en månad kvar tills jag tack mitt pick och drar härifrån. Sjukt. Men kan fortfarande inte fatta att vi kommit så långt in i juni. Snart drar Kristin också, om exakt två veckor, imorgon. DÖD. Nej skoja, men det kommer kännas dött. Hur surt som helst att man inte får träffa henne förrns (förhoppningsvis) i början av augusti. Men det är väl som det är antar jag. Vi har ju klarat två veckor, så vi får väl prata på telefon minst varannan dag i ett par timmar så kanske vi klarar oss ;)
Snacka om att man blir beroende.


Kommentarer
Postat av: mormor

Var har duu Sara?

2010-06-08 @ 20:39:49
Postat av: liindblaads

brukar du läsa samma bloggar som jag ?

2010-06-08 @ 20:57:25
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Erika

Msn dampade :P haha.. men ja , vi får ses snart!=)

2010-06-09 @ 09:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0