Birthdaykiddo, eller är man vuxen nu?


Nej, haha det tycker jag väl inte! Vart tog alla åren vägen? Nu har man liksom klivit upp ett steg i trappan. Men jag känner mig fortfarande liten. Bra det.

Jag har fått presenter här nere också! Fast de kom igår. Haha, Theo som vet när jag fyllde år hade pratar om det osv, och hade tagit fel på dag, stackarn. Så igår morse kom de och sjöng för mig i köket. Så gulligt! Jag ba "ååh, fast det är imorgon" haha! Men jag fick presenterna igår ialla fall. Vinglas och lite vin! Luxemburgiskt vin såklart, och "the best of the best" enligt Mario. De flaskorna får vi ta vid något tillfälle. Min undran nu såhär i efterhand bara, hur fan ska jag få hem vinglas till Sverige utan att de går sönder? I-lands problem...
Har ju vinglas sen innan, men det kan man väl aldrig få för mycket av tycker jag. Plus att de jag har hemma är mönstrade, dessa är helt klara. :)

På min handled sitter idag typ den bästa klockan ever.

Kommentarer
Postat av: Mormor

GRATTIS!GRATTIS!GRATTIS!Vår älskade Anna,du är stor nu,men jag kommer alltid att minnas dig som liten.Kaninte pappa ta hem glasen i resväskan din,väl inlindade i kläder?Kram o puss från mormor o morfar(som hjälper din bror med ett jobb i dag.

2010-03-26 @ 13:01:12
Postat av: Lena Smeds

Gratulerar på din dag

Här kommer ett fång med tulpaner i alla regnbågens färger, från ett ganska vårlikt Stockholm.

Ha en jättebra dag och en fin påsk med dina näraste.

Hälsa Mamma o Pappa o Frida



Moster Lena

2010-03-26 @ 15:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0