En bästa vän


I helgen hade Theo kläckt ur sig att jag är hans bästa vän. Idag nämde Monica det för mig. Theo hörde det och proterterade genast. Skämmigt tyckte han då, han hade bytt bästa vän sa han till mig. Men två sekunder senare viskade han till Monica "jag skojade bara, min bästa vän är Anna"
Mitt hjärta smälter! Han är ju helt klart för söt den här ungen.

Nämde jag att han förra veckan sa;
"Anna, jag skulle vilja att du är min storasyster, och att jag är din lillebror"

Åh vad jag tycker om honom.

Emily, hahahaha jag dör, nej jag brukar inte använda ordet, letade efter ett annat passande ord, men jag hittade inte det jag sökte i hjärnan, och då ploppade det där upp. Hahaha först nu när du skriver det kommer jag att tänka på "bakgrunden" ;) hahaha

Kommentarer
Postat av: Mormor

Men Anna!Hur skall du kunna lämna detta barn i sommar!! Jag lider redan med dig.Vilket toppbetyg du redan har fått,men jag är inte förvånad.Vad som gäller klockan till din födelsedag så köper du den i morgon om det passar så sätter mormor o morfar in pengar på ditt konto!Kram o puss sov gott!!

2010-03-09 @ 21:47:17
Postat av: ellinor

gööööölli :)

2010-03-10 @ 18:35:27
URL: http://ellinorthune.blogg.se/
Postat av: Mormor

Har idag varit och kollat priset på klockan. den kostar exakt 890kr. SÅ du får köpa dig den i Lux som present från mormor o morfar Kram o puss!

2010-03-10 @ 20:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0