en räddare i "nöden"


Nöden och nöden, men lite sygen var man. Det ska väl detta bota?



Pratar såklart om Scanshop. Så ikväll blir det njut! Gillar't, även om chokladen kostade 4 jävla euro. Men man lever ju lyx som aupair, so why not?

Igår var hel mys! Blev middag med Sara och Kristin, as gott! Thai käk, fast Kristin körde på Sushi. Jag tog scampi-wok. Efter det blev det bio 22.00, Remember Me blev det! (Den hade premiär här igår) De bjöd mig för att det var min födelsedag! Hur gulligt var inte det? Jag var glad och filmen var hur bra som helst! Fick även en marsipan/ choklad påsk-anka av Kristin! Åh, den ska nog slinka ner ikväll. Tog bild på den men råkade radera den. Får ta en ny innan jag äter upp den så att ni får se gull-plutten!

Kommentarer
Postat av: ellinor

marianne karl fazer <3 <3 <3

2010-03-29 @ 10:56:28
URL: http://ellinorthune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0