Förlåt mamma, men jag var tvungen


Gårdagen bjöd på lunchbio med Kristin, Alice i underlandet 3D. Bra film! Sen blev det lite shopping (för min del, såklart). Lite bilder följer såklart.









Ja, jag har varit en duktig gudie-to-be. Varit på turistbyrån och grejer! Nu ni, la familia, kan ni vänta er lite grejer :P



Knallade även in till en välbesökt affär på Auchan, vad kan det vara här i måntro?



Jo, en ICE watch orange!





Här kommer vi till min ursäkt. Ett par skor till. Haha, nu är jag uppe i åtta par sedan jag kom hit. Varav sju par är inhandlade efter jul, ooops! :P

Mormor, ni får göra hur ni vill med pengarna, ifall ni vill ge mig den så betalar jag gärna en del själv!

Idag har jag och Theo varit bästisar nästan hela dagen. Han älskade mig vid lunch, då jag lagade pasta med pesto till oss, och han älskade mig däremellan, och han älskade mig när vi åt mellanmål då han fick TVÅ kakor och lite chokladmjölk. Han tyckte till och med om mig när vi gjorde läxorna. Efter det lekte vi Star Wars krig i en timme, då var man poppis kan jag säga. Enda gången vi inte var kompisar var lite imorse, men det löstes snabbt.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Grattis Anna,vrålsnygga skor!Klockan är helt underbar,du får den av oss som födelsedagspresent. Jag har ett kontonummer till Swedbank inlagt i min dator. Är det kontonummret fortfarande aktuellt?Jag tror det var du som la in det här hemmifrån.Kommentera är du snäll!Hoppas att det blev den stora klockan med det bästa bandet.895 pengar här hemma!Puss o kram från mormor o morfar

2010-03-11 @ 22:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0