godmorgon, här kommer nattugglan


Haqr ungefär nyss vaknat. Var ju barnvakt igår och Monica och Mario kom inte hem förrns tre. Något trött då kan jag ju säga. Men jag hann kolla på ALLA avsnitt av glamourama :P haha, hela 13 stycken. Idag blir det promenad i solen.

Mormor, haha, kul att du vill ha lika. Ja, det är lite olika här, för klockan finns i tre olika storlekar, small, unisex och big. Det skiljer ca 10 euro mellan storlekarna tror jag. Den största kostar 89 euro, vilket då är ungefär lika mycket som hemma (om det är den största modellen du har tittat på), eller lite mindre då euron bara står i 9kr.

Emma, det är så kul att du skriver ibland :D Ja, jag ville egentligen ha en grön, men den gröna färgen som jag trodde fanns var i själva verket en slime-grön (vilket jag inte vill ha) Så det är den orangea jag vill ha :D Känns som att det passar bra med lite orange till våren :) Tycker du också att de är fina? Jag har det jättebra! Du med? Saknar dig också,

Puss

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken storlek gäller för dig?Tänker undersöka priset hos Stjärnurmakaren på Torgatan!Kommer just nu från Köping en snabbis moster var inte ok!Kram mormor

2010-03-07 @ 17:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0