i mina drömmar just nu


Finns mycket man saknar från svea landet i dessa tider. Speciellt när man vet att det kommer en flock (på tre pers..) som alla kommer ha med sig en varsin resväska ner! Då kan man ju börja längta mer efter saker, som de förhoppningsvis är snälla och packar ner, istället för det tredje paret skor.. här kommer min lista:

- Ballerina Kladdkaka, man kan ju inte riskera att försäljningen upphör innan man kommer hem och smakar
- Lösgooooodis! Saknas speciellt mycket såhär i påsktider
- Påskmust, här har ni lover nr 1
- Svenska tidningar, sådom Vecko Revyn, Hänt Bild, Solo, Cosmopolitan youknow..
- En liten gnutta skogaholms limpa vore ju faktiskt inte dumt. Ja, jag saknar faktiskt det.

Det var väl ungefär det, blev inte så mycket ändå. Trodde det var mer :P Ber till gudarna att man har en snäll familj som gör plats åt dessa ting.



Kommentarer
Postat av: fridi

jag kan garanterar dig att ballerina kladdkaka inte är som du kanske har förväntat dig;P

2010-03-19 @ 17:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0