komiskt värre


Jag tycker det är jobbigt när folk där hemma inte mår som de ska. Visst är det jobbigt för andra hemma också, men extra jobbigt när man sitter flera hundra mil bort och inte är kontaktbra på samma sätt.

Ialla fall, sitter och tråkar runt på internet, vilket jag typ har gjort hela dagen. Borde ta tag i mig själv. Ser ut som hell. Min hy har blivit kass (av vilken orsak då undrar jag?) behöver solsken! Ska gå och dra på en facemask tror jag. Därefter blir det väl sängen. Kul att ta del av mina problem va?

Och jag har fortfarande inte lagt upp receptet...

Mormor, älskar att du också gillar den lila! Haha, sitter och garvar för mig själv, den är nämligen min nummer två på listan, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0