min H&M outfit passar inte in


Sådär, klar med bilderna, tänkte dra igång lite film eller tv nu. Men först ska jag lägga upp lite bilder för er att dregla över.



Kanske inte så mycket dregel över den här, men igår fällde vi en tår för mina skor som kastades i soptunnan, efter ett par fina säsonger tillsammans.



Theo och jag med de stackars hästarna, här fick jag åsnan på bild, som Theo tycker så synd om. Jag tycker mest synd om alla djuren i denna hage, som enligt mig inte riktgit behandlas som de borde.



Idag invigdes ett par av de "nya" skorna! Våren, känn dig välkommen. Det har varit kallt idag, men sol hela dagen!



Detta var vad jag möttes av efter att ha dragit upp persiennerna, DREGLA!



Väntan på bussen in mot city och äventyr med Kristin!



Affärernas affär. Kristin skulle till scanshop (skandinaviska affären) och inhandla lite, jag tyckte att vi skulle åka in på Ferrari affären som är min dregel affär, men det tyckte inte Kristin, vet ni hennes argument i frågan?
"Jag har bara på mig saker från H&M" haha, så nästa gång klär vi oss i..(jaa Kristin, vad har vi som är finare? hahaha) Så Ferrari får bli en annan gång. Men vi åkte förbi ialla fall så jag kunde fota lite! ;) Diskret såklart (inte)

Nu får ni sluta dregla, det här fungerar inte.
Puss

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tack för bilderna!Jätteroligt.Klart ni måste ta mod till er och entra affären.Lägg korten på bordet och säg som det är:Jag är så impad!!!!Har idag haft besök av fam. Botold. Camilla börjar bli bättre.Något mer som är till det bättre är att idag har det ej snöat hos oss,kan du förstå! Puss o kram sov gott!

2010-03-03 @ 22:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0