nya tag


Efter fredagen så blev det nya tag igår. Vi drog ut på sigthseeing i Lux! Drog norrut (alltså närmare svea!) för att besöka lite "kända ställen". Hur kul som helst, och Luxemburg har mer att erbjuda än vad man tror. Tog såklart en massa bilder, men nu tänkte jag göra annat, så bliderna får ni njuta av en annan gång!

Njuter av klockan mormor, hade den på mig i fredags! Så fin, Första gången jag såg den tänkte jag faktiskt på dig, att du förmodligen skulle älska den orangea. Du kan ju få låna den ibland :D Hoppas det är bättre med moster, och att ni mår bra. Kan tyvärr inte ringa, måste ladda på pengar på skype först.

Haha Ellinor, du har så rätt om franskan, men hur kunde man veta att man skulle flytta hit då liksom? Tyvärr. Inget stryk tack då jag bara ska vara i Paris tre dagar, fredag till söndag, så inga sex veckor där :P Men det skulle nog funkat för mig att vara där i sex veckor också, inga problem, bara franskan dårå :P Har en känsla av att jag inte kommer vilja lämna staden sen bara :P

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej gullis!Kul att du har roligt när du är ute på galej. Du är väl rädd om dig?Mosters hälsa blir inge bättre,är i skrivandes stund på Västerås cl.Hjärtat är ok.men hon är öm i magen o. bröst!Vi mår inte så bra som du förstår.Nu måste hon snart få hjälp!!Kanske ska även jag inhandla enklocka,då kan vi lånbytas i sommar? Jag är även lite svag för den lila.Den som lever får se!!!!Sov gottså hörs vi i morgon

2010-03-14 @ 21:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0