snyft


Har just tränat och duschat, sitter nu med en kopp najs te. Skulle egentligen vart barnvakt åt mister här hemma ikväll, men Marios grej blev inställd så då passade jag på. Det var skönt. I bilen hem tänkte jag att jag skulle kolla på lite mumindalen när jag duschat. Men såklart så satt Mario i tv-rummet, kunde bara inte gå in och hämta mumin av alla filmer :P Han hade skrattat kvällen lång. Faktum är att de redan skrattat åt mig när jag "smyg" tittade en gång när jag var barnvakt, då var det lite halv skömmigt sådär. Därför gör jag ej om det. Haha! Får smyga till mig filmen imorgon på dagen och kolla på kvällen :) Så ingen mumindal för mig idag.

Gjorde förresten en delicious soppa idag! Gjord på sockerärter. Funderar på att lägga upp receptet här, så att ni också kan dra igång lite sopp-lagning.
Puss

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej gullis! Har fått ordning på datorn med hjälp av din far. Han är fööör bra!Vill gärna ha receptet på din soppa. Sov gott Anna så hörs vi i morgon.Ps.har idag varit till dagis och fått massor med kramar,så nu klarar jag mig ett tag!DS.

2010-03-04 @ 22:34:18
Postat av: ellinor

lägggg uupppp receeeept!!! :D



PUSS

2010-03-05 @ 18:06:52
URL: http://ellinorthune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0