the golden compass


Barnvakt ikväll, Theo ligger uppe (hoppas han ligger i sin säng, men förmodligen inte, springer omkring mellan alla sängar där uppe. Snart blir han förhoppningsvis för trött och somnar någonstans) Medans sitter jag och kollar på barnfilm. The golden compass, som kanske förstått, vet inte vad den heter på svenska, men den är bra!

Det har varit en helt underbar dag idag! Theo och jag gick ut till hästarna efter lunch, och efter läxan, med äpplen. De blev helt galna. Helst av allt ville Theo ge lite äpple till åsnan som de har, men han var såklart den räddaste av dem alla. Så han fick sig aldrig någon äppelbit. Stackars lille åsnan.
Därefter gick vi in och spelade in en liten film på min kamera, lyckliga får se den efter detta äventyr.

Nej nu måste jag koncentrera mig på filmen, kanske också titta till parveln där uppe.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0