tjyyyven


Har stulit mumin av Theo denna dag, även Alvin and the chipmunks! (alvin och gänget på svenska) Gissa vad jag ska göra ikväll? Höhö, ingen vill leka med mig :( :P Nej jag njuter.
Eftermiddagen var.....kommer inte på något ord, men krävande kanske passar? Lill killen ville inte idag helt enkelt. Svart moln i skolan, han ville gå sin egen lilla väg idag, men riktigt så funkar det inte. Läxan blev ialla fall gjord, maten nästan uppäten. Känner mig bara helt slut i huvudet. Har inga ideér längre, kvällen kommer därför spenderas i sängen framför tvn med choklad. Så blir det. Samla krafter inför min barnvaktskväll imorgon, utan film för hand del. Vad ska vi hitta på? Åh.
Puss and out.

Kommentarer
Postat av: Mormor

2010-03-05 @ 23:12:20
Postat av: Mormor

Stackars dig Anna.Lillens protest finns det säkert en orsak till,men det tar vien annan gång.Spela spel med honom,det är du bra på.Han får då din uppmärksamhet. Går till sängs efter en god hummer.Puss o kram sov gott Anna!

2010-03-05 @ 23:23:56
Postat av: Mormor

2010-03-05 @ 23:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0