we all blend in the crowd


Ledsen för dålig update. Har inte haft något speciellt och skriva. Har väl inte det nu heller men jag kan ju dra de senaste dagarna för er ändå.

Igår var jag och Theo på lite bio-mys. Såg "How to train your dragon" en animerad sak som faktiskt var väldigt bra! Drakaen "tooth-less" var huuuur söt som helst. Me like! Til ldet fick jag dras med en kartong (vad kallas det?) socker-popcorn. Det skulle herrn ha. Tänk er kanderade popcorn. Ja, det äter man här.

Idag har vädret sugit hårdare än hårdast. Så vi drog till något han försökt uppföra sig i skolan för hur länge som helst. Nämligen KidsVille. Det var bra! Men nästa gång vi drar dit blir det med Anna&Anna som tanken var från början. Roligare att dra dit med någon man känner tror jag. Nu vet vi ju ialla fall att det var bra!

Allt för mig, tack och hej. Vet ni förresten att min familia kommer om tre dagar?! TRE DAGAR! Jäklar, det var väl nyss jul?

Kommentarer
Postat av: Mormor

Glad påsk Anna!Påskdagen på Stenyxgatan börjar med matlagning.Din familj kommer kl. två på påskmiddag.Saknas gör Du och din moster,ja det är för sorgligt.Dina kusiner är Vallsbo med farmor o farfar.Roligt att höra att Theo har skärpt sig och att du har gett honom belöning!Ett dygn kvar Anna,sen kommer DOM.Jag gläds med dig!!!Pussar o kramar många från din mormor o morfar

2010-04-02 @ 09:23:55
Postat av: Milla

hittade precis din blogg igen, har inte läst den på ett tag! mysigt :D



Hoppas du får en riktigt kanonpåsk med familjen, och att vädret är sådär underbart vårväder!! <33

2010-04-02 @ 10:39:55
Postat av: ENTREVISTA, - lär känna bloggarna!

Fin blogg! :)

ha en bra dag!

2010-04-02 @ 11:06:54
URL: http://entrevista.blogg.se/
Postat av: jjossan ♥

Hejj , jag har frågestund på min blogg .. kika gärna in på min blogg och ställ en fråga , jag svarar på ALLT ! Ha en bra dag ♥

2010-04-02 @ 11:20:53
URL: http://jjossansvensson.blogg.se/
Postat av: Ville Niskanen

Men idag är vädret fantastiskt :D

2010-04-02 @ 11:37:29
URL: http://gaydar.blogg.se/
Postat av: Robin hood.

Hejsan! Glad påsk på dig! Hoppas att du får en riktigt fin påsk helg!

kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0