dåligt läge


Känner mig som en usel vad-jag-gör-här-nere förmedlare. Men jag har inte haft tid eller ork riktigt. Men jag har kollat igenom bilderna från Paris och en del kommer säkerligen komma upp här! Men jag tänkte köra ett inlägg ikväll, ett i text, om vad vi gjorde i Paris. Sen får det komma ett inlägg med bilder imorgon eller senare.

Som ni säkert vet är det första maj idag (REDAN MAJ!!!) och den dagen är ju som bekant röd. Alltså sitter vi just nu av två röda dagar i Luxemburg, vilket menas att allt är stängt i två dagar. Det är grått och trist ute (bortsett från alla blommor och gröööna träd) men ändå 19 grader, sug på den ni!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja vi suger skall du veta! Här är det 12 gr. blåst,mulet men humlorna surrar enligt morfar.Har bara varit och handlat mat och kände håret som stod rakt upp.Träden har knoppar och björkarna har musöron,så vi kommer med stormsteg!Håll tummarna för Picasso i finalen,hon är ju Västeråsare! kram från oss båda!

2010-05-01 @ 18:20:22
Postat av: Mormor

2010-05-01 @ 18:23:52
Postat av: Mormor

2010-05-01 @ 18:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0