framöver


Det går faktiskt bra nu, tro det eller ej. Dagen har flutit på bra, känslan om att det har varit måndag har infunnit sig dagen i ända. Men genast när man kommit på att det är tisdag, och därmed en dag närmare helgen, lyser man upp. Tänk att snart är det helg igen gott folk. Tiden går så snabbt!

Under lunch-lagar-tiden hade jag lite tråkigt och räknade ut att jag har 31 jobbdagar kvar i Lux, och allt som allt 51 dagar kvar. Om 51 dagar är detta äventyr över. Jag kommer hem till Sverige igen, börjar leva mitt "vanliga" liv. Som iochförsig inte kommer vara som vanligt eftersom mycket är annorlunda.

Men 51 dagar mina vänner. Sen har jag bott ett år utomlands. Då ska jag unna mig en fin sak. Det vill jag lova.
Kan fortfarande inte tro det. 51 dagar.

over and out


Kommentarer
Postat av: mormor

Du gör mig nyfiken. Vad ska du unna dig?

2010-05-25 @ 21:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0