måndag 24/5


Japp, då var vi inne på den sista veckan i maj. Nästa vecka går vi in i juni. Hur sjukt är inte det mina vänner? Dagen idag - som är pingstdagen, är en röd dag i lilla landet lux. Därmed är jag ledig. Veckan som nu kommer är skollov i skolan så Theo är ledig. Vilket betyder att jag jobbar på onsdag. Men jag tror att veckan kommer rusa förbi ialla fall. I helgen väntar nämligen Europa Park, ett av europas största nöjesfält. Då jävlar blir det bergochdalbanor!

Helgen har varit lugn och skön. Hur fint väder som helst, så en del huvudvärk har det blivit. Stan och bio i lördags, hade mina nya gladiatorsandaler, super fina, men som att ha knivar runt fötterna, tyvärr. Blödde om mina tossingar när jag kom hem. Sen gick jag på powerwalk igår, så det blev ju inte bättre av det direkt. Därför blev det vila idag.
Nej nu blir det lite wildkids gott folk!

Kommentarer
Postat av: mormor

Ja du Anna,inte är du lik mormor.Jag skulle inte för pengar åka berg o dalbana

2010-05-24 @ 20:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0