mord i sinnet


Igår höll jag på att bli överkörd. Visst det var mitt eget fel som missade röda gubben, men ialla fall. När jag sedan såg bilen köra förbi efter att jag backat igen så hade det faktiskt inte varit så fel att bli påkörd just då. Snygg Porsche med en hottie vid ratten. En mörkhårig ung sak, riktigt snygg var han. Så då var man nära på att hoppa ut i vägen igen och hoppats på att han backade tillbaka. Haha!
Det hade varit nåt det. Kristin och jag gick sen och spånade om hur framtiden hade kunnat se ut efter den incidenten;
"Hur träffades ni då?"
"Tjaa.. han körde på mig med sin Porsche och sen dess har det varit vi. Porschen gav han till mig i present och vi åker alltid i den, vart vi än ska"

Fast girig som man är hade det ju inte varit fel om det varit en Ferrari istället. Men drömma går ju bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0