Paris bilder inlägg ett


Nu blev det så många bilder så jag får ta dem i omgång. Därför kommer inte bilder komma i ordning eller så. Men jag skriver en liten rad under så vet ni vart i är/ vad vi gör. Enjoy!



Militär under Eiffeltornet



Eiffeltornet



Champagne vid Eiffeltornet i solen sisådär.



Lyft Eiffeltornet, många försök tills man fick en okej bild



Eiffeltornet



Notre Dame



Ridande poliser



Sara och jag på Champs Élysées



Jag



Tittut



Sara och jag en vanlig dag i Paris liksom



Laddar för lite bilder utanför Moulin Rouge



Sexy! Haha, detta också utanför Moulin Rouge. Faktum är att vi efter våra bilder vid denna lyktstolpe inspirerade andra turister i området att posa lite sexy vid denna lyktstolpe. Ny trend? Ohja.



Posar vid Eiffeltornet, jag och Sara



Underifrån, under Eiffeltornet.



Sommarsöta Sara



Jag och Kristin på tåget till Paris med vinet i högsta hugg! Nääjs.



Kristin och jag på Champs Élysées med Triumfbågen i bakgrunden



Vi tre vid Triumfbågen



Jag med min lilla svartvinbärs macarooon, gött gött. Franska kakor!



Flyr värmen med glass och rosé under parasoll.



Fettar från Starbucks



Kristin och jag!



Vid Moulin Rouge igen! Åh, älskar verkligen den här bilden, den är så...bra ;)



Haha, vad hände här?!



Försök två!



Svenskor inkörda från Lux!



På gräset vid Eiffeltornet



Hahahaha! Låter bilden tala för sig själv. Vi tar iallfall bilder på Eiffeltornet. Normala va?


Kommentarer
Postat av: Mormor

Kanonfina bilder Anna!Tack snälla.Kallt o regnigt i Västerås i dag,Prognosen för helgen ser lika dan ut.Nu längtar vi här efter sol o värme!

2010-05-10 @ 22:33:41
Postat av: Emma (din kusin)

Hej såg dina bilder hos mormor och morfar idag.

Jätte snygga!!!! Coolt att ni åkte till Paris värsta drömm staden :)

Kram Emma <3<3

2010-05-14 @ 12:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0