Paris bilder inlägg två




Eiffeltornet



Gustav den 5:e från Sverige:s väg



Lite Second Breakfast på Starbucks



Sacré Cœur [Sakre Kör](typ, med lite fransk accent, och nu är hemma!)



Sara och jag med Paris i bakgrunden



Kristin och Sara med Sacré Cœur i bakgrunden



Starbucks! (Okej nu låter det som vi hängde där hela helgen, men vi var faktiskt bara där två gånger.)



Triumfbågen



Louis Vuitton högkvarter!



Lacoste



Dessa fina affärer låg förstås på Champs Élysées



Oh, we're in Paris!



Sara och Kristin på Paris gator



Så kom vi till sista bilden jag visar för er nu. Här på tåget TILL Paris! Jag och Kristin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Anna

Jag har sätt dina bilder på Facbook dom ser helt underbara ut, ni hade varmt och skönt, den helgen.

Här hemma börjar det blir vackert men det är iskallt, har för närvarande 6-8 grader, inget grillväder. Jag vet inte om du hört att vi har köpt husvagn, hur som helst så hoppas vi på leverans nästa vecka, handlar och packar och väger allt som skall med det skall blir helkul, du har ju erfarenhet från det.När kommer du hem från lux? Du blir inte kvar där. Det skulle vara kul om våra vägar korsar, hursom helst ha det bra sköt om dig.

Lena

2010-05-09 @ 16:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0