vart håller ni hus?


Sitter för mig själv och myser. Känner mig något krasslig. Men jag svängde förbi affären tidigare idag och köpte lite halstabletter. Ska nog snart bli bra. Men har haft någon konstig grej i halsen hela dagen idag. Kanske som halsbränna, eller jag vet inte egentligen för jag har aldrig haft det..men det gick inte över, fast nu är det borta.. Tror det kom efter min nässpray dos imorse. Men konstigt, för jag är för klen för vuxen nässpray, så jag kör med barn nässpray..knepigt om jag inte ens klarar av det...

Förresten, lite torrt på kommentars fronten på senaste..vad har hänt?

Kommentarer
Postat av: Mormor

Förlåt Anna! Du skall veta att det är trädgårsdags på Stenyxgatan,det är så härligt.Onsdags var jag till dagis,åt till och med lunch där.Idag har jag förberedit maten till lördag,då din familj plus farmor o farfar är bjudna.Nu är det god natt med puss o kram till dig!

2010-05-07 @ 22:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0